- Aktualności
-
Sprawy urzędowe
- Gospodarka
- Gospodarka odpadami
- Niepełnosprawni
- Nieruchomości
- Planowanie przestrzenne
- Opieka nad dzieckiem do lat 3
- Oświata
- Program Rodzina 500+
-
Projekty w gminie Pokój
-
Projekty zrealizowane
- Aktywne Pokojanki
- Aktywne Przedszkolaki
- Aktywni mieszkańcy Gminy Pokój
- CENTRA KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ NA WSIACH
- e-Mocni: cyfrowe umiejętności, realne korzyści
- E-urząd dla mieszkańca Opolszczyzny
- Elastyczne Przedszkole
- ICEO
- Izba Regionalna w Pokoju
- Ja w szkole
- Ja w szkole II
- Klucz do kompetencji w Szkołach Podstawowych Powiatu Namysłowskiego
- KULTURA, HISTORIA, TRADYCJA
- Modernizacja GOKSiR
- Perła na Stobrawskim Zielonym Szlaku
- Pod lipą
- Razem dla lepszej edukacji w Powiecie Namysłowskim
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Pokoju - etap I
- SMART
- SPO-ROL
- Stobrawskie szachy
- Stobrawskie Centrum Dziedzictwa Kulinarnego
- III Stobrawskie Święto Produktów Lokalnych
- Termomodernizacja
- URZĄD GMINY POKÓJ "INSTYTUCJA DOSKONALĄCA SIĘ"
- WIOSKA INTERNETOWA
- Wymiana posadzki prezbiterium Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego w Pokoju
- Zielenieckie Dziołchy tańczą i śpiewają
- Centrum Doświadczania Świata
- Poznajemy Teatry
- e-Mocni: cyfrowe umiejętności, realne korzyści
- Razem dla eRozwoju
- Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo- wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej
- Dobry start
- ERASMUS+
- Inwentaryzacje przyrodnicze kluczem do edukacji ekologicznej i ochrony bioróżnorodności w województwie opolskim
- Kupalnocka w Domaradzkiej Kuźni
- Nie było nas byl las
- Ochrona różnorodności biologicznej poprzez utworzenie centrum ochrony różnorodności biologicznej w Pokoju, sporządzenie inwentaryzacji przyrodniczej korytarzy ekologicznych i przeprowadzenie działań z zakresu edukacji eko. i promocji na obszarze woj. op.
- Ochrona trzmiela i siedlisk z nim związanych oraz promowanie postaw społecznych sprzyjających ochronie bioróżnorodności w Województwie Opolskim
- Podniesienie standardu bazy technicznej, wyposażenia i zarządzania Zespołem Opolskich Parków Krajobrazowych oraz obszarami chronionego krajobrazu
- Przedsiębiorczy Przedszkolak
- Przystań Karp
- Realizacja programu Youngster Plus w Gminie Pokój
- Realizacja strategii niskoemisyjnych na Obszarze Subregionu Północnego Województwa Opolskiego
- Renowacja w części zabytkowego założenia parkowego w Pokoju
- Rewaloryzacja terenów przyległych do cieków w zabytkowym parku w Pokoju
- Stobrawska wstęga - ostoja bioróżnorodności - edukacja, rozpoznanie i ochrona.
- Stowarzyszenia bliżej siebie
- Utworzenie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój
- Zachowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego poprzez rewaloryzację obiektów zabytkowych i działania edukacyjno-informacyjne w województwie opolskim
- Zdalna szkoła
- Zdalna szkoła +
-
Projekty zrealizowane
- Zamówienia Publiczne
- Zarządzanie kryzysowe
- Wybory
- GMINNA SPÓŁKA WODNA
- ROLNICTWO
- Rada Gminy
-
Poznaj gminę
- Galeria
- Charakterystyka Gminy
- Sołectwa
- Historia
- Zabytkowe obiekty architektury gminy Pokój
- Ochotnicza Straż Pożarna
- Współpraca zagraniczna
-
Kultura
- Festiwal Muzyki Zabytkowych Parków i Ogrodów im. Carla Marii Webera
- Festiwal Muzyki Zabytkowych Parków i Ogrodów im. Carla Marii von Webera - GALERIA
- Dziedzictwo kulturowe
- 700-LECIE
- DOŻYNKI GMINNE - Wojewódzkie Święto Karpia oPolskiego
- Samorządowa Instytucja Kultury - Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Pokoju
- Samorządowa Instytucja Kultury - Gminna Biblioteka Publiczna w Pokoju
- Złote Gody
- Europejskie Dni Dziedzictwa
- Sport
- Życie religijne
- Informator
-
Turystyka
- Odwiedź Nas
- Baza gastronomiczna
- Baza noclegowa
- Mamy pomysł na weekend
- Przyroda
- Parki
- film promocyjny - POKÓJ Z WIDOKIEM
- Ścieżki przyrodniczo-krajobrazowe
- Sieć hydrograficzna
- Kontakt
Ja w szkole II - Szkoła Podstawowa w Pokoju
W ramach projektu „Ja w szkole II” prowadzę w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju zajęcia polonistyczne dla dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania w klasie III. Odbywają się one raz w tygodniu po jednej godzinie. Uczniowie mają możliwość doskonalenia techniki czytania ze zrozumieniem. Analizują teksty. Układają zdania i krótkie opowiadania. Doskonalą zasady poprawności ortograficznej poprzez rozwiązywanie zagadek, rebusów i krzyżówek. Korzystają z tematycznych gier planszowych i edukacyjnych. Ćwiczą wypowiedzi ustne opowiadając przeczytane teksty. Układają ustne i pisemne podpisy do historyjek obrazkowych.
W ramach projektu „Ja w szkole II” prowadzę zajęcia korekcyjne dla dzieci z wadami postawy w klasach I- III. Zajęcia odbywają się po jednej godzinie raz w tygodniu. Ćwiczenia maja na celu korygowanie zaburzeń statyki ciała i przeciwdziałanie utrwalaniu i pogłębianiu się wad postawy. Uczniowie doskonalą sprawność fizyczną, wyrównują zaburzenia w rozwoju motorycznym oraz kształtują nawyk prawidłowej postawy ciała w różnych sytuacjach życiowych.
Katarzyna Łapszyńska
jawszkole1.jpeg
jawszkole2.jpeg
jawszkole3.jpeg
jawszkole4.jpeg
jawszkole5.jpeg
jawszkole6.jpeg
jawszkole7.jpeg
jawszkole8.jpeg
jawszkole9.jpeg
W Szkole Podstawowej w Pokoju w ramach projektu „Ja w szkole II” dzieci uczestniczą między innymi w zajęciach socjoterapeutycznych - są to zajęcia adresowane do uczniów klas I - III. Mają one na celu nabywanie umiejętności komunikowania się, rozwijanie umiejętności emocjonalnych, pomaganie w poznaniu samych siebie, budowanie udanych relacji z rówieśnikami i osobami dorosłymi.
Uczniowie uczestniczą również w zajęciach korekcyjno – kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Program zajęć ukierunkowany jest na potrzeby dzieci mających trudności z opanowaniem umiejętności czytania i pisania. Jego celem jest niwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenia koordynacji wzrokowo-ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenie zasad pisowni.
Uczniowie podczas zajęć socjoterapeutycznych
Moje dobre i złe zachowanie
Nasz kodeks
Uczniowie podczas zajęć korekcyjno – kompensacyjnych - (Klasa II)
Układanie zdań z rozsypanki wyrazowej
zaj kk - rozsypanka.jpeg
zaj kk - rozsypanka2.jpeg
Puzzle ortograficzne
Gra dydaktyczna „Pomyśl, ułóż, sprawdź”- rozpoznawanie rzeczowników
pomyśl, ułóż, sprawdź.jpeg
pomyśl, ułóż, sprawdź2.jpeg
Opracowanie i zdjęcia - Barbara Nowacka
Więcej informacji: Ja w szkole II
Opublikował: Tomasz Zimoch Data publikacji: 02-04-2013 14:20
46-034 Pokój
ul. Sienkiewicza 8
poniedziałek - piątek:
7.30 - 15.30
tel: 77 469-30-80
fax: 77 469-30-80 wew. 22