ZAPYTANIE OFERTOWE Na utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu gminy Pokój CPV98380000-0
Pokój, 25 lutego 2025r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu gminy Pokój
I. Nazwa Zamawiającego:
Gmina Pokój
ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój
tel. 77 469 30 97
email: ug@gminapokoj.pl
II. Określenie trybu zamówienia:
Niniejsze zamówienie o wartości poniżej 130 000 złotych będzie udzielone na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.)
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przyjmowaniu, od wskazanego przez gminę przedsiębiorcy, zajmującego się odławianiem bezpańskich psów na terenie gminy i opiekowania się przyjętymi bezdomnymi psami, które nie są w stanie samodzielnie egzystować lub zagrażają mieszkańcom gminy, do schroniska dla bezdomnych zwierząt. kod CPV 98380000-0 usługi psiarni
Staranne i rzetelne prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt.
Opieka nad zwierzętami w schronisku w tym:
-
zapewnienie właściwych warunków bytowych, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa,
-
zapewnienie opieki weterynaryjnej, w tym wykonywanie niezbędnych zabiegów, szczepień, podawanie leków
-
leczenie przebywających zwierząt w schronisku,
-
sterylizacja samic/kastracji samców,
-
poszukiwania nowych właścicieli dla zwierząt przywiezionych z terenu gminy;
-
prowadzenia ewidencji przyjętych bezdomnych zwierząt z terenu gminy w tym z numerami wszczepionych identyfikatorów „chipów” oraz zdjęć i udostępniania jej na każde wezwanie przedstawiciela gminy.
-
Promowanie adopcji zwierząt przebywających w schronisku.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać materiały i sprzęt, niezbędne do wykonania ww. usług, będących przedmiotem niniejszego zapytania oraz posiadać wymagane prawem zezwolenia na wykonywanie niniejszej usługi.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów w szczególności ustawy z dn. 21.08.1997 r. o ochronie zwierząt, ochronie zdrowia zwierząt oraz o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, i Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w sprawie szczególnych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
Zadanie polegało będzie na zapewnieniu miejsca i umieszczeniu w schronisku do ok. 10 bezdomnych psów rocznie z terenu gminy Pokój. Gmina Pokój nie gwarantuje umieszczenia zwierząt, ze względu na brak możliwości określenia wystąpienia zjawiska
IV. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia obejmuje okres od podpisania właściwej umowy, do dnia 31 grudnia 2025r.
V. Wymagania jakie powinien spełniać Wykonawca:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe wymagania:
-
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
-
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
-
Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej nić 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
-
Zapewniają całoroczną gotowość do świadczenia usług przez całą dobę, we wszystkie dni w roku.
VI. Zawartość oferty i składane dokumenty:
W przedstawionej ofercie Wykonawca powinien zawrzeć wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i podać wszystkie informacje uwzględnione w formularzu oferty. Formularz oferty i oświadczenia powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1. Formularz oferty – załącznik nr 1, wypełniony w sposób czytelny w języku polskim.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
VIII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
-
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Oferentami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w powyższej sprawie jest
-
Pani Marzena Olejnik tel. 77 469 30 97 wew. 40
-
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie warunków w godzinach pracy urzędu: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30
IX. Informacja na temat możliwości składania ofert wariantowych i częściowych:
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych ani częściowych.
X. Opis kryterium oceny ofert:
-
Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT. -
Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
-
Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
-
Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
-
W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium, którym będzie się kierował zamawiający przy wyborze oferty będzie cena.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena -100%.
Sposób oceny ofert:
a)
-
Lp.
Nazwa kryterium
Znaczenie
Sposób punktowania
1
Cena łączna za utrzymanie miejsca
100 %
Cena ofertowa najniższa
------------------------------ x 100
Cena badanej oferty
b)
-
Lp.
Nazwa kryterium
Znaczenie
Sposób punktowania
1
Cena łączna za przyjęcie i utrzymanie psa
100 %
Cena ofertowa najniższa
------------------------------ x 100
Cena badanej oferty
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów spośród ofert nieodrzuconych (a+b)*100
XI. Termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej na adres lub w wersji papierowej dostarczonej na adres
Urząd Gminy Pokój ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój
oznakowanym następująco:
„Oferta na utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu gminy Pokój”
Termin składania ofert: 28 lutego 2025 r. do godziny 12:00. Liczy się data wpływu do UG Pokój lub data odbioru
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Wójt gminy Pokój ma prawo unieważnić postępowanie bez podania przyczyny i nie będzie zwracał kosztów przygotowania i wysyłki oferty.
XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
(I)W związku z możliwością przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie w jakim zostały lub zostaną podane w Ofercie, jak też w ewentualnych innych dokumentach składanych Zamawiającemu w odpowiedzi zapytanie ofertowe - zwane dalej „Zapytaniem Ofertowym”
(II) Zgodnie z wymogami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - dalej zwanym w skrócie „RODO” – informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt gminy Pokój z siedzibą w Urzędzie Gminy Pokój przy ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, wojt@gminapokoj.pl +48774693097
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych kontakt: tel. 77-4693085 wew. 36, e-mail iodo@gminapokoj.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO, tj. dla celów:
1) Niezbędnych do wykonania umowy (zwanej dalej „Umową o zamówienie”) mającej za przedmiot zamówienie z Zapytania Ofertowego (w przypadku, jeżeli w rezultacie Zapytania Ofertowego dojdzie do zawarcia takiej Umowy z udziałem Pani/Pana danych);
2) Wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora związanych z:
a) prowadzeniem postępowania z Zapytania Ofertowego i potrzebą niezbędnej identyfikacji uczestników zainteresowanych złożeniem Oferty w tym postępowaniu;
b) przygotowaniem lub zawarciem w wyniku postępowania z Zapytania Ofertowego z Panią/Panem Umowy o zamówienie (jeżeli postępowanie z Zapytania Ofertowego nie zostanie unieważnione);
c) ustalaniem, dochodzeniem lub obroną roszczeń wynikających z postępowania z Zapytania Ofertowego lub Umowy o zamówienie
3) Wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych udostępnienia złożonej w postępowaniu z Zapytania Ofertowego Oferty, innych dokumentów lub informacji lub Umowy o zamówienie (z Pani/Pana danymi osobowymi) w przypadkach wskazanych w ust. 5 poniżej.
4. W granicach celów wskazanych w ust. 3 powyżej odbiorcami Pani/Pana danych osobowych (oprócz samego Administratora) mogą być instytucje, w tym organy administracji publicznej, w szczególności instytucje finansujące lub współfinansujące zapłatę za wykonanie Umowy o zamówienie (w przypadku jej zawarcia z udziałem Pani/Pana danych osobowych) - a w granicach celów ustalonych w ust. 3 pkt 2 lit c) powyżej - również powołani biegli zewnętrzni, zewnętrzne kancelarie lub osoby świadczące usługi prawne, doradcze lub finansowe.
5. Z uwagi na to, że Gmina Pokój, reprezentowana przez Wójta Gminy Pokój (Administrator) jest nie tylko podmiotem prawa cywilnego (osoba prawna), lecz również podmiotem prawa publicznego (jednostką sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych) - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również osoby lub podmioty, którym złożona w postępowaniu z Zapytania Ofertowego Oferta, inne dokumenty lub informacje lub Umowa o zamówienie (z Pani/Pana danymi osobowymi) wymagać będą udostępnienia, stosownie do obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w szczególności w wykonaniu przepisów:
1) Ustaw w związku ewentualną kontrolą Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, RIO w Opolu(Administratora) lub jego nadzorem ze strony organów administracji publicznej;
2) Ustawy o dostępie do informacji publicznej;
6. Prawnie uzasadnione interesy Administratora (i odbiorów stosownie do ust. 4 i 5 powyżej - jako stron trzecich) do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - opisują cele wyszczególnione w ust. 3 powyżej;
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji celów, o których mowa w ust 3 powyżej, okres przedawnienia ewentualnych roszczeń z związanych z realizacją tych celów oraz przez okres wymagany przepisami prawa
8. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym w zakresie w jakim:
1) jest Pan/Pani osobą składającą Ofertę w postępowaniu z Zapytania Ofertowego i podane dane osobowe służą identyfikacji składającego tą Ofertę; lub
2) podane dane osobowe identyfikują Panią/Pana jako osobę uprawnioną (lub współuprawnioną) do reprezentacji podmiotu/podmiotów składających Ofertę czy inne dokumenty w postępowaniu z Zapytania Ofertowego; lub
3) podane dane osobowe identyfikują Panią/Pana jako osobę uprawnioną (lub współuprawnioną) do reprezentowania podmiotu/podmiotów składających Ofertę przy zawarciu z tym podmiotem/podmiotami Umowy o zamówienie (jeżeli Umowa taka – z udziałem Pana/Pani danych osobowych - zostanie zwarta) – ich niepodanie może uniemożliwić realizację wszystkich celów, o których mowa w ust. 3 powyżej, a w zakresie w jakim ich podanie wynika z warunków postępowania z Zapytania Ofertowego upublicznionych przez Administratora na stronie internetowej - konsekwencją ich niepodania jest niemożność skutecznego uczestnictwa w tym postępowaniu.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
10. Posiada Pani/Pan prawo:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie w jakim przetwarzanie ma miejsce na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO. W takim przypadku (w przypadku takiego sprzeciwu) Administrator nie będzie już przetwarzać tych danych osobowych, chyba, że wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności Pani/Pana (których dane osobowe dotyczą), lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11. Nie przysługuje Pani/Panu:
-prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b lub e RODO ;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. Warunki postępowania z Zapytania Ofertowego (i tym samym obowiązki osób zainteresowanych złożeniem Oferty w tym postępowaniu oraz sytuacje, w których może dojść do zawarcia Umowy o zamówienie), jak też sytuacje kiedy Administrator może wymagać przedłożenia innych niż Oferta dokumentów, w których mogą znajdować się dane osobowe – np. pełnomocnictwo, dokument tożsamości osoby/osób podpisujących Umowę o zamówienie) zostały zamieszczone na internetowej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej lub są dostępne bezpośrednio u Administratora.
(Wyjaśnienie: zgodnie z art. 18 ust. 2 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
Barbara Zając
Wójt Gminy Pokój
formularz ofertowy -zał. nr 1.docx (10,49KB)
umowy.doc (25,50KB)
Data publikacji: 25-02-2025 12:46