Park w Pokoju, fot. Maciej Krent
GALERIA

Pokój, 25 lutego 2025r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu gminy Pokój

I. Nazwa Zamawiającego:

Gmina Pokój

ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój

tel. 77 469 30 97

email: ug@gminapokoj.pl

II. Określenie trybu zamówienia:

Niniejsze zamówienie o wartości poniżej 130 000 złotych będzie udzielone na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.)

III. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przyjmowaniu, od wskazanego przez gminę przedsiębiorcy, zajmującego się odławianiem bezpańskich psów na terenie gminy i opiekowania się przyjętymi bezdomnymi psami, które nie są w stanie samodzielnie egzystować lub zagrażają mieszkańcom gminy, do schroniska dla bezdomnych zwierząt. kod CPV 98380000-0 usługi psiarni

Staranne i rzetelne prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt.

Opieka nad zwierzętami w schronisku w tym:

  1. zapewnienie właściwych warunków bytowych, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa,

  2. zapewnienie opieki weterynaryjnej, w tym wykonywanie niezbędnych zabiegów, szczepień, podawanie leków

  3. leczenie przebywających zwierząt w schronisku,

  4. sterylizacja samic/kastracji samców,

  5. poszukiwania nowych właścicieli dla zwierząt przywiezionych z terenu gminy;

  6. prowadzenia ewidencji przyjętych bezdomnych zwierząt z terenu gminy w tym z numerami wszczepionych identyfikatorów „chipów” oraz zdjęć i udostępniania jej na każde wezwanie przedstawiciela gminy.

  7. Promowanie adopcji zwierząt przebywających w schronisku.

Wykonawca zobowiązany jest posiadać materiały i sprzęt, niezbędne do wykonania ww. usług, będących przedmiotem niniejszego zapytania oraz posiadać wymagane prawem zezwolenia na wykonywanie niniejszej usługi.

Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów w szczególności ustawy z dn. 21.08.1997 r. o ochronie zwierząt, ochronie zdrowia zwierząt oraz o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, i Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w sprawie szczególnych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt.

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia

Zadanie polegało będzie na zapewnieniu miejsca i umieszczeniu w schronisku do ok. 10 bezdomnych psów rocznie z terenu gminy Pokój. Gmina Pokój nie gwarantuje umieszczenia zwierząt, ze względu na brak możliwości określenia wystąpienia zjawiska

IV. Termin realizacji zamówienia:

Termin realizacji zamówienia obejmuje okres od podpisania właściwej umowy, do dnia 31 grudnia 2025r.

V. Wymagania jakie powinien spełniać Wykonawca:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe wymagania:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

  3. Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej nić 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

  4. Zapewniają całoroczną gotowość do świadczenia usług przez całą dobę, we wszystkie dni w roku.

VI. Zawartość oferty i składane dokumenty:

W przedstawionej ofercie Wykonawca powinien zawrzeć wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i podać wszystkie informacje uwzględnione w formularzu oferty. Formularz oferty i oświadczenia powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem.

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

1. Formularz oferty – załącznik nr 1, wypełniony w sposób czytelny w języku polskim.

VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

VIII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Oferentami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w powyższej sprawie jest

  • Pani Marzena Olejnik tel. 77 469 30 97 wew. 40

  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie warunków w godzinach pracy urzędu: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30

IX. Informacja na temat możliwości składania ofert wariantowych i częściowych:

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych ani częściowych.

X. Opis kryterium oceny ofert:

  1. Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
    za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.

  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

  5. W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium, którym będzie się kierował zamawiający przy wyborze oferty będzie cena.

 

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena -100%.

Sposób oceny ofert:

 

a)

Lp.

Nazwa kryterium

Znaczenie

Sposób punktowania

1

Cena łączna za utrzymanie miejsca

100 %

Cena ofertowa najniższa

------------------------------ x 100

Cena badanej oferty

 

b)

Lp.

Nazwa kryterium

Znaczenie

Sposób punktowania

1

Cena łączna za przyjęcie i utrzymanie psa

100 %

Cena ofertowa najniższa

------------------------------ x 100

Cena badanej oferty

 

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów spośród ofert nieodrzuconych (a+b)*100

XI. Termin składania ofert:

1. Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej na adres lub w wersji papierowej dostarczonej na adres

Urząd Gminy Pokój ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój

oznakowanym następująco:

Oferta na utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu gminy Pokój

Termin składania ofert: 28 lutego 2025 r. do godziny 12:00. Liczy się data wpływu do UG Pokój lub data odbioru

XII. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Wójt gminy Pokój ma prawo unieważnić postępowanie bez podania przyczyny i nie będzie zwracał kosztów przygotowania i wysyłki oferty.

 

XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

(I)W związku z możliwością przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie w jakim zostały lub zostaną podane w Ofercie, jak też w ewentualnych innych dokumentach składanych Zamawiającemu  w odpowiedzi zapytanie ofertowe - zwane dalej „Zapytaniem Ofertowym”

(II) Zgodnie z wymogami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - dalej zwanym w skrócie „RODO” – informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt gminy Pokój z siedzibą w Urzędzie Gminy Pokój przy ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, wojt@gminapokoj.pl +48774693097

 2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych kontakt: tel. 77-4693085 wew. 36, e-mail iodo@gminapokoj.pl,

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO, tj. dla celów:

1) Niezbędnych do wykonania umowy (zwanej dalej „Umową o zamówienie”) mającej za przedmiot zamówienie z Zapytania Ofertowego (w przypadku, jeżeli w rezultacie Zapytania Ofertowego dojdzie do zawarcia takiej Umowy z udziałem Pani/Pana danych); 

2) Wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora związanych z:

a) prowadzeniem postępowania z Zapytania Ofertowego i potrzebą niezbędnej identyfikacji uczestników zainteresowanych złożeniem Oferty w tym postępowaniu;

b) przygotowaniem lub zawarciem w wyniku postępowania z Zapytania Ofertowego z Panią/Panem Umowy o zamówienie (jeżeli postępowanie z Zapytania Ofertowego nie zostanie unieważnione);

c) ustalaniem, dochodzeniem lub obroną roszczeń wynikających z postępowania z Zapytania Ofertowego lub Umowy o zamówienie

3) Wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych udostępnienia złożonej w postępowaniu z Zapytania Ofertowego Oferty, innych dokumentów lub informacji lub Umowy o zamówienie (z Pani/Pana danymi osobowymi) w przypadkach wskazanych w ust. 5 poniżej.

4. W granicach celów wskazanych w ust. 3 powyżej odbiorcami Pani/Pana danych osobowych (oprócz samego Administratora) mogą być instytucje, w tym organy administracji publicznej, w szczególności instytucje finansujące lub współfinansujące zapłatę za wykonanie Umowy o zamówienie (w przypadku jej zawarcia z udziałem Pani/Pana danych osobowych) - a w granicach celów ustalonych w ust. 3 pkt 2 lit c) powyżej - również powołani biegli zewnętrzni, zewnętrzne kancelarie lub osoby świadczące usługi prawne, doradcze lub finansowe.

5. Z uwagi na to, że Gmina Pokój, reprezentowana przez Wójta Gminy Pokój (Administrator) jest nie tylko podmiotem prawa cywilnego (osoba prawna), lecz również podmiotem prawa publicznego (jednostką sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych) - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również osoby lub podmioty, którym złożona w postępowaniu z Zapytania Ofertowego Oferta, inne dokumenty lub informacje lub Umowa o zamówienie (z Pani/Pana danymi osobowymi) wymagać będą udostępnienia, stosownie do obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w szczególności w wykonaniu przepisów:

1) Ustaw w związku ewentualną kontrolą Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, RIO w Opolu(Administratora) lub jego nadzorem ze strony organów administracji publicznej;

2) Ustawy o dostępie do informacji publicznej;

6. Prawnie uzasadnione interesy Administratora (i odbiorów stosownie do ust. 4 i 5 powyżej - jako stron trzecich) do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - opisują cele wyszczególnione w ust. 3 powyżej;

7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji celów, o których mowa w ust 3 powyżej, okres przedawnienia ewentualnych roszczeń z związanych z realizacją tych celów oraz przez okres wymagany przepisami prawa

8. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym w zakresie w jakim:

1) jest Pan/Pani osobą składającą Ofertę w postępowaniu z Zapytania Ofertowego i podane dane osobowe służą identyfikacji składającego tą Ofertę; lub

2) podane dane osobowe identyfikują Panią/Pana jako osobę uprawnioną (lub współuprawnioną) do reprezentacji podmiotu/podmiotów składających Ofertę czy inne dokumenty w postępowaniu z Zapytania Ofertowego; lub

3) podane dane osobowe identyfikują Panią/Pana jako osobę uprawnioną (lub współuprawnioną) do reprezentowania podmiotu/podmiotów składających Ofertę przy zawarciu z tym podmiotem/podmiotami Umowy o zamówienie (jeżeli Umowa taka – z udziałem Pana/Pani danych osobowych - zostanie zwarta) – ich niepodanie może uniemożliwić realizację wszystkich celów, o których mowa w ust. 3 powyżej, a w zakresie w jakim ich podanie wynika z warunków postępowania z Zapytania Ofertowego upublicznionych przez Administratora na stronie internetowej - konsekwencją ich niepodania jest niemożność skutecznego uczestnictwa w tym postępowaniu.

9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

10. Posiada Pani/Pan prawo:

-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 

 -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie w jakim przetwarzanie ma miejsce na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO. W takim przypadku (w przypadku takiego sprzeciwu) Administrator nie będzie już przetwarzać tych danych osobowych, chyba, że wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności Pani/Pana (których dane osobowe dotyczą), lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń

-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

11. Nie przysługuje Pani/Panu:

-prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b lub e RODO ;

-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. Warunki postępowania z Zapytania Ofertowego (i tym samym obowiązki osób zainteresowanych złożeniem Oferty w tym postępowaniu oraz sytuacje, w których może dojść do zawarcia Umowy o zamówienie), jak też sytuacje kiedy Administrator może wymagać przedłożenia innych niż Oferta dokumentów, w których mogą znajdować się dane osobowe – np. pełnomocnictwo, dokument tożsamości osoby/osób podpisujących Umowę o zamówienie) zostały zamieszczone na internetowej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej  lub są dostępne bezpośrednio u Administratora.

 (Wyjaśnienie: zgodnie z art. 18 ust. 2 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)

Barbara Zając

Wójt Gminy Pokój

 

 


DOCXformularz ofertowy -zał. nr 1.docx (10,49KB) 
DOCumowy.doc (25,50KB) 
 

 

Opublikował(a): Joanna Ptaszek-Rekus
Data publikacji:
 25-02-2025 12:46

Przewiń do góry