Park w Pokoju - Baseny Ogrodowe
GALERIA

Informacja z otwarcia ofert


Pokój, 19.12.2024 r.

 

Zapytanie ofertowe na

ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z

NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH URZĘDU GMINY POKÓJ, JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY, SAMORZĄDOWYCH INSTYTUCJI KULTURY, ZKP POKÓJ SP. Z O.O.W OKRESIE OD 1 Stycznia 2025 R. DO 31 GRUDNIA 2025 R.

Gmina Pokój, zaprasza do złożenia oferty:
 

Zamawiający:

nazwa: Gmina Pokój

adres: ul. Sienkiewicza 8

46 – 034 Pokój

adres do korespondencji: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8,

46-034 Pokój

strona internetowa: www.bip.gminapokoj.pl

adres e-mail ug@gminapokoj.pl

faks: 77 469 30 97 wew. 22

godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:30

I Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych nieruchomości z niezamieszkałych Urzędu Gminy Pokój w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Określa Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

I. Informacje Uzupełniające:

1. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowy odbiór i transport odpadów do instalacji zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.

2. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania stosownych dokumentów i raportów wynikających z obowiązujących przepisów.

3. Dopuszcza się powstanie potrzeby wywiezienia Odpadów wcześniej niż wynika to z terminów ustalonych w wyżej wymienionej tabeli, wówczas Zamawiający prześle dodatkowe zlecenie Wykonawcy w sposób uzgodniony przez Strony. Rozliczenie kosztów dodatkowego wywozu odpadów nastąpi według cen jednostkowych wynikających z formularza ofertowego

4. Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować odpady zgonie z obowiązującymi przepisami.

II. Warunki udziału w postępowaniu:

Określenie warunków udziału w zapytaniu ofertowym

1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże,że posiada:

a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Pokój, zgodnie z przepisami art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024 r., poz. 399)

b) posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego

c) posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami w zakresie transportu odpadów

d) system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju pojazdu oraz system czujników zapisujących dane o miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów (ewidencja); Wyposażenie powinno spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U z 2013 r., poz.122). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobisty-

III. Wymagania dotyczące przygotowania oferty:

1. Oferta powinna być przygotowana zgodnie z wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 4 do

zapytania.

2. Oferta musi być sporządzona w j. Polskim i podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy.

3.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

4. Zaoferowana cena przez Wykonawcę musi być wyrażona w polskich złotych brutto, uwzględniając poszczególne pozycje cenowe za opróżnienie, transport i zagospodarowanie w podziale na rodzaje pojemnika i rodzaj odpadów.

5. Ilości opróżniania, transportu i zagospodarowania podane zostały szacunkowo i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający przyjął szacunkowe wartości na podstawie poprzednich wywozów w celu możliwości oceny oferty.

6.Zamawiający dokonując badania ofert, wybierze jako najkorzystniejszą ofertę tą której łączna cena brutto jest najniższa.

 

IV. Kryteria i sposób oceny ofert:

 

1. Kryteria oceny ofert : najniższa cena brutto - 100%.

2.Zamawiający dokonując badania ofert, wybierze jako najkorzystniejszą ofertę tą której łączna

cena brutto jest najniższa.

 

V. Miejsce i termin oraz forma składania ofert:

 

1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 27.12.2024 do godz. 10:00

2. Oferty, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. Termin związania ofertą 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu.

 

VI. Zasady wyboru oferty:

 

1. Oferty przedłożone w terminie zostaną przeanalizowane przez Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia ofert.

2. Zamawiający w trakcie analizy ofert może wystąpić do Oferenta o dodatkowe wyjaśnienia lub uzupełnienia, jeśli zawarte w ofercie informacje nie pozwolą na obiektywną ocenę oferty.

3. Po dokonaniu analizy ofert oraz rozpatrzeniu przedłożonych ofert, Zamawiający poinformuje o wyborze najkorzystniejszej oferty poprzez zamieszczenie na swojej stronie internetowej wyniku wyboru oferenta wskazując ofertę, która została wybrana.

4. Przesłanie informacji o wyborze oferty nie jest traktowane jako zawarcie umowy. Zawarcie umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego ofertę wybrał o miejscu i terminie zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Niepodpisanie przez Wykonawcę umowy na warunkach, w czasie i w miejscu określonym przez Zamawiającego, będzie jednoznaczne z uchylaniem się od zawarcia umowy i odrzuceniem oferty Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej złożonej oferty.

 

VII . Termin realizacji przedmiotu zamówienia i termin płatności:

1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 1 stycznia 2025 r. - 31 grudnia 2025 r.

2. Zamawiający jest zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego realizacji Umowy w terminie 21 dni od daty prawidłowego wystawienia i doręczenia Zamawiającemu faktury przez Wykonawcę na rachunek wskazany na fakturze. Warunkiem wystawienia faktury przez Wykonawcę jest potwierdzenie przez Zamawiającego prawidłowej realizacji Umowy przez Wykonawcę w danym miesiącu.

 

VIII. Dokumenty wymagane od wykonawców do złożenia w odpowiedzi na zapytania ofertowe:

 

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty – Załącznik nr 4

2. Stosowne pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik.

 

IX. Wymagania dotyczące złożonej oferty oraz sposób obliczania ceny.

 

1. Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu oferty (załącznik nr 4).

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3. Wykonawca określi ryczałtową cenę brutto zamówienia. Cena oferty musi być podana cyfrą (należy ją zaokrąglić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) oraz słownie. Ceny muszą być

wyrażone w złotych (PLN).

4. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego, pełnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia – wynikające zarówno z opisu przedmiotu zamówienia jak i własnej wiedzy i doświadczenia oraz uwzględniające inne nieujęte elementy a konieczne dla osiągnięcia zamierzonego celu, w tym m.in. koszty dostawy. Niedoszacowanie, pominięcie przy wycenie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia nie spowoduje zwiększenia ceny w trakcie i po realizacji zadania.

X. Opis sposobu przygotowania i składania ofert:

1. Ofertę należy przygotować i złożyć w terminie do 27.12.2024 r. do godziny 10.00 pisemnie na adres:

Gmina Pokój

ul. Sienkiewicza 8

46-034 Pokój

lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: m.olejnik@gminapokoj.pl

2. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania

3. Oferta musi zostać sporządzona w formie pisemnej, elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

XI. Osoba do kontaktu:

W sprawie zapytania ofertowego osobą do kontaktu jest Pani Marzena Olejnik tel. 774693097 w. 40, adres mail: m.olejnik

XII. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze

najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia umowy 

1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca składa stosownie dokumenty wynikające z

spełnienia warunków udziału w postępowaniu zapisane w pkt II. Warunki udziału w

postępowaniu.

XIII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

Administratorem danych jest Urząd Gminy Pokój z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój,

  • Urząd Gminy Pokój powołał Inspektora ochrony danych, kontakt: tel. 77-4693085 wew. 36, e-mail iodo@gminapokoj.pl

  • Dane będą przetwarzane wyłącznie zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b, c, d i e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,

  • Dane będą udostępniane wyłącznie innym organom, jeżeli przepisy prawne do tego zobowiązują,

  • Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres wskazany w JRWA Urzędu Gminy Pokój lub okres określony w przepisach prawa,

  • Nie podanie w/w danych osobowych będzie skutkowała nie zrealizowaniem usługi,

  • Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

  • Ma Pani/Panu prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,

  • Pani /Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz tradycyjny

Załączniki:

1. Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia

2. Załącznik nr 2 – Wzór zapytania ofertowego

3. Załącznik nr 3 – wzór umowy

3. Załącznik nr 4 - formularz ofertowy

ODTZałacznik nr 2 Zapytanie ofertowe.odt (49,86KB)
ODTZałącznik Nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia-5.odt (38,80KB)
ODTZałącznik nr 3 wzór umowy 2025r.-2.odt (62,04KB)

DOCXzalacznik_nr_4_formularz_ofertowy.docx (14,20KB)
 

 

Opublikował(a): Joanna Ptaszek-Rekus
Data publikacji:
 19-12-2024 15:24

Modyfikował(a): Tomasz Zimoch
Data modyfikacji:
 30-12-2024 10:58
Przewiń do góry