INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - Zaproszenie do składania ofert cenowych na wycięcie drzew rosnących w pasach dróg stanowiacych własność Gminy Pokój
Pokój, 15 listopada 2024 r.
INFORMACJA
z otwarcia ofert cenowych na „wycięcie drzew- 29 szt. rosnących w pasie drogi gminnej oraz innych działkach stanowiących własność Gminy Pokój
W wyznaczonym terminie wpłynęły 3 następujące oferty:
Nazwa firmy | Cena brutto | uwagi |
OK. COMPANY Krzysztof Orzechowski ul. Fabryczna 11/pok.220 43 – 100 Tychy | 37000, 00 zł | Brak załączników |
„DUDEK” Aleksandra Dudek Janówka 10, 46 – 220 Byczyna | 52200,00 zł | Brak załączników |
F.H.U.P „LILAK” Tomasz Brzęk 32 – 862 Porąbka Iwkowska | 72500, 00 zł | Załączniki kompletne |
Kryterium oferty: cena 100 %
Dwie oferty nie zawierały wskazanych załączników.
Wójt Gminy Pokój informuje że w związku ze złożonymi ofertami przekraczającymi założony budżet odstępuje od realizacji zadania i w najbliższym czasie ponowi zaproszenie do składania ofert cenowych na wykonanie zadania.
Wójt Gminy Pokój
/-/
Barbara Zając
Pokój, dnia 4 listopada 2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NA:
„wycięcia drzew- 29 szt. rosnących w pasie drogi gminnej oraz innych działkach stanowiących własność Gminy Pokój na terenie Gminy Pokój”
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój,
zwany dalej „Zamawiającym” zaprasza do złożenia ofert na:
2. Przedmiot zamówienia
Kod CPV 77211400 :Usługi wycinki drzew
Przedmiotem oferty jest wykonanie usługi polegającej na:
-
wycięcie drzew, uprzątnięcie terenu po wycince, zezrębkowanie gałęzi, pocięcie pni na metrowe kawałki i przewiezienie ich na teren wskazany przez zamawiającego, zfrezowanie pni po wycince z wywozem urobku i zagospodarowaniem go we własnym zakresie
Drzewa objęte zapytaniem ofertowym wykazane są w załączniku do zapytania ofertowego nr 2
3. Termin realizacji.
Termin wycinki drzew i uporządkowania terenu: do 29 listopada 2024 r.
4. Opis warunków udziału w sprzedaży.
4.1. Oferty mogą składać przedsiębiorcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wycięcia drzew
-
posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowych robót
5. Informacje dodatkowe.
-
przed wycięciem należy dokonać oględzin przedmiotowych drzew w terenie,
-
złożenie oferty jest równoznaczne z posiadaniem niezbędnego sprzętu, wiedzy oraz wymaganych uprawnień w zakresie wykonywania prac,
-
wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własnym koszt zorganizować narzędzia i specjalistyczny sprzęt niezbędny do realizacji zadania,
-
wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień w razie konieczności z zarządcami sieci energetycznych i telefonicznych,
-
wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prac oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa, a także do wykonania prac w pasie drogowym w sposób nie powodujący kolizji z uczestnikami ruchu drogowego,
-
w trakcie prowadzonych prac do wykonawcy należy powiadomienie o utrudnieniach właścicieli sąsiednich posesji przyległych do terenu robot, zabezpieczenie przed zniszczeniem ogrodzenia itp.,
-
wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody osobowe i/ lub rzeczowe wyrządzone osobom trzecim wynikłe podczas wykonywania prac,
-
zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zlecenia wykonania części lub całości prac,
Sposób porozumiewania się Zamawiającym a Wykonawcą.
Zamawiający z Wykonawcą mogą porozumiewać się telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcą jest: Aleksandra Kołodziejczyk- Tel. 774693085 wew. 40
e-mail:
6. Opis sposobu przygotowania ofert.
-
Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym Zał. Nr 1 do niniejszego opisu.
-
Do oferty Wykonawca dołączy dokumenty wymienione w pkt. 6 Wykonawca złoży tylko jedną ofertę cenową. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
-
Oferta będzie napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, na komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
-
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
-
Nie przyjmuje się ofert złożonych po terminie.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyn.
-
Do oferty należy dołączyć:
-
referencje od co najmniej dwóch wcześniejszych zleceniodawców,
-
wydruk z CEiDG świadczący o prowadzeniu działalności gospodarczej,
-
dokumenty potwierdzające posiadanie ważnego ubezpieczenia OC,
-
dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień związanych z wycinką drzew.
7. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Oferty można składać w następujący sposób:
1. drogą elektroniczną na adres e-mail: a.kolodziejczyk@gminapokoj.pl lub drogą pocztową lub osobiście na adres: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46 – 034 Pokój
Termin składania ofert upływa w dniu 8 listopada 2024 r. o godz. 13.00.
Gmina Pokój informuje, że oferty składane drogą elektroniczną powinny zawierać skany dokumentów z pieczęciami i podpisami Kupującego.
8. Informacja dotycząca ceny oferty.
-
Cena oferty zostanie podana przez oferenta na formularzu stanowiącym Zał. Nr 1.
-
Cena winna być wyrażona w złotych polskich.
-
Cena ofertowa będzie ceną jaką Wykonawca oferuje za wykonanie ww. Kompleksowej usługi z uwzględnieniem kosztów takich jak:
-
wycięcia drzew,
-
pocięcia pni na metrowe kawałki,
-
zezrębkowanie gałęzi po wycince i przewiezienie ich na teren wskazany przez Zamawiajacego
-
zfrezowanie pni po wycince z wywozem urobku i zagospodarowaniem go we własnym zakresie
-
oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z obowiązującymi przepisami (Zamawiający może przerwać wykonywanie robót, jeżeli oznakowanie będzie nieczytelne, niezgodne z ustaleniami, a wszelkie sankcje z tego tytułu ponosi Wykonawca),
-
załatwienie formalności prawnych i kosztowych związanych z funkcjonowaniem instalacji i urządzeń w strefie roboczej (linie energetyczne, telefoniczne itp.)
-
zabezpieczenie i regulacja ruchu w trakcie wykonywania robót,
-
wycinka drzew przy istniejących utrudnieniach, ( np. przy pomocy wysięgnika)
-
transport
9. Zasady jakimi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.
-
Cena 100 %
10. Informacje o formalnościach podejmowanych po wyborze oferty.
-
wyborze najkorzystniejszej oferty Sprzedający zawiadomi pisemnie na stronie internetowej Gminy Pokój www.gminapokoj.pl
-
W przypadku wyboru oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w terminie 7 dni licząc od chwili uzyskania informacji o wyborze oferty.
-
Z chwilą przekazania placu robót Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za bezpieczeństwo ruchu na drodze w okresie wykonywania robót.
-
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w ww. terminie, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
11. Klauzula informacyjna RODO:
Informuję, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE:
-
Administratorem danych jest Urząd Gminy Pokój z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój,
-
Urząd Gminy Pokój powołał Inspektora ochrony danych, kontakt: tel. 77-4693085 wew. 36, e-mail iodo@gminapokoj.pl
-
Dane będą przetwarzane wyłącznie zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b, c, d i e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
-
Dane będą udostępniane wyłącznie innym organom, jeżeli przepisy prawne do tego zobowiązują,
-
Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres wskazany w JRWA Urzędu Gminy Pokój lub okres określony w przepisach prawa,
-
Nie podanie w/w danych osobowych będzie skutkowała nie zrealizowaniem usługi,
-
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
-
Ma Pani/Panu prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
-
Pani /Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz tradycyjny
ZAŁĄCZNIKI:
1. Oferta cenowa.
2. Wykaz drzew do wycinki.
- wzór oferty cenowej - wzór oferty_cenowej_.doc (24,50KB)
- wykaz drzew - wykaz_drzew_do_wycinki.doc (33,00KB)
- nr 1.odt (337,02KB)
nr 12-15.odt (251,84KB)
nr 16-18.odt (186,96KB)
nr 19.odt (247,63KB)
nr 2.odt (286,59KB)
nr 20.odt (222,80KB)
nr 21 22a.odt (259,27KB)
nr 22.odt (155,66KB)
nr 23.odt (205,45KB)
nr 24-28.odt (282,26KB)
nr 29.odt (313,71KB)
nr 3.odt (250,14KB)
nr 4.odt (268,01KB)
nr 5.docx (162,99KB)
nr 6.odt (316,67KB)
nr 7.odt (316,67KB)
nr 8-11.odt (286,78KB)
Data publikacji: 04-11-2024 15:13
Modyfikował(a): Aleksandra Kołodziejczyk
Data modyfikacji: 15-11-2024 11:06