- Aktualności
-
Sprawy urzędowe
- Gospodarka
- Gospodarka odpadami
- Niepełnosprawni
- Nieruchomości
- Planowanie przestrzenne
- Opieka nad dzieckiem do lat 3
- Oświata
- Program Rodzina 500+
-
Projekty w gminie Pokój
-
Projekty zrealizowane
- Aktywne Pokojanki
- Aktywne Przedszkolaki
- Aktywni mieszkańcy Gminy Pokój
- CENTRA KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ NA WSIACH
- e-Mocni: cyfrowe umiejętności, realne korzyści
- E-urząd dla mieszkańca Opolszczyzny
- Elastyczne Przedszkole
- ICEO
- Izba Regionalna w Pokoju
- Ja w szkole
- Ja w szkole II
- Klucz do kompetencji w Szkołach Podstawowych Powiatu Namysłowskiego
- KULTURA, HISTORIA, TRADYCJA
- Modernizacja GOKSiR
- Perła na Stobrawskim Zielonym Szlaku
- Pod lipą
- Razem dla lepszej edukacji w Powiecie Namysłowskim
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Pokoju - etap I
- SMART
- SPO-ROL
- Stobrawskie szachy
- Stobrawskie Centrum Dziedzictwa Kulinarnego
- III Stobrawskie Święto Produktów Lokalnych
- Termomodernizacja
- URZĄD GMINY POKÓJ "INSTYTUCJA DOSKONALĄCA SIĘ"
- WIOSKA INTERNETOWA
- Wymiana posadzki prezbiterium Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego w Pokoju
- Zielenieckie Dziołchy tańczą i śpiewają
- Centrum Doświadczania Świata
- Poznajemy Teatry
- e-Mocni: cyfrowe umiejętności, realne korzyści
- Razem dla eRozwoju
- Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo- wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej
- Dobry start
- ERASMUS+
- Inwentaryzacje przyrodnicze kluczem do edukacji ekologicznej i ochrony bioróżnorodności w województwie opolskim
- Kupalnocka w Domaradzkiej Kuźni
- Nie było nas byl las
- Ochrona różnorodności biologicznej poprzez utworzenie centrum ochrony różnorodności biologicznej w Pokoju, sporządzenie inwentaryzacji przyrodniczej korytarzy ekologicznych i przeprowadzenie działań z zakresu edukacji eko. i promocji na obszarze woj. op.
- Ochrona trzmiela i siedlisk z nim związanych oraz promowanie postaw społecznych sprzyjających ochronie bioróżnorodności w Województwie Opolskim
- Podniesienie standardu bazy technicznej, wyposażenia i zarządzania Zespołem Opolskich Parków Krajobrazowych oraz obszarami chronionego krajobrazu
- Przedsiębiorczy Przedszkolak
- Przystań Karp
- Realizacja programu Youngster Plus w Gminie Pokój
- Realizacja strategii niskoemisyjnych na Obszarze Subregionu Północnego Województwa Opolskiego
- Renowacja w części zabytkowego założenia parkowego w Pokoju
- Rewaloryzacja terenów przyległych do cieków w zabytkowym parku w Pokoju
- Stobrawska wstęga - ostoja bioróżnorodności - edukacja, rozpoznanie i ochrona.
- Stowarzyszenia bliżej siebie
- Utworzenie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój
- Zachowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego poprzez rewaloryzację obiektów zabytkowych i działania edukacyjno-informacyjne w województwie opolskim
- Zdalna szkoła
- Zdalna szkoła +
-
Projekty zrealizowane
- Zamówienia Publiczne
- Zarządzanie kryzysowe
- Wybory
- GMINNA SPÓŁKA WODNA
- ROLNICTWO
- Rada Gminy
- Powszechny Spis Rolny 2020
-
Poznaj gminę
- Galeria
- Charakterystyka Gminy
- Sołectwa
- Historia
- Zabytkowe obiekty architektury gminy Pokój
- Ochotnicza Straż Pożarna
- Współpraca zagraniczna
-
Kultura
- Festiwal Muzyki Zabytkowych Parków i Ogrodów im. Carla Marii Webera
- Festiwal Muzyki Zabytkowych Parków i Ogrodów im. Carla Marii von Webera - GALERIA
- Dziedzictwo kulturowe
- 700-LECIE
- DOŻYNKI GMINNE - Wojewódzkie Święto Karpia oPolskiego
- Samorządowa Instytucja Kultury - Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Pokoju
- Samorządowa Instytucja Kultury - Gminna Biblioteka Publiczna w Pokoju
- Złote Gody
- Europejskie Dni Dziedzictwa
- Sport
- Życie religijne
- Informator
-
Turystyka
- Odwiedź Nas
- Baza gastronomiczna
- Baza noclegowa
- Mamy pomysł na weekend
- Przyroda
- Parki
- film promocyjny - POKÓJ Z WIDOKIEM
- Ścieżki przyrodniczo-krajobrazowe
- Sieć hydrograficzna
- Kontakt
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
- Lista osób odwiedzających zabytkowy park w Pokoju
- Koronawirus: informacje i zalecenia
- Załatw Sprawę
- Planowanie przestrzenne
- ROLNICTWO
- Galeria
- SENIORZY
- Niepełnosprawni
- Instytucje kultury
- NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
- System informacji SMS
- Zarządzanie kryzysowe
- RODO
Nabór na stanowisko urzędnicze w GOPS w Pokoju
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Pokoju
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:
inspektora ds. świadczeń rodzinnych
-
Adres Jednostki:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pokoju
ul. Sienkiewicza 5
46-034 Pokój
-
Liczba lub wymiar etatu: 1 etat
-
Wykształcenie: wykształcenie wyższe
-
Główne obowiązki:
-
Wydawanie wniosków oraz udzielanie informacji w celu uzyskania kompletnej dokumentacji koniecznej do złożenia wniosku.
-
Przyjmowanie wniosków i ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych,
-
Wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do wydawania decyzji w sprawach ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych .
-
Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń oraz wszelkich innych pism w zakresie świadczeń rodzinnych .
-
Prowadzenie postępowań administracyjnych, zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
-
Ustalanie harmonogramów i warunków wypłat świadczeń, w tym tworzenie list wypłat.
-
Terminowe przygotowywanie i wysyłanie sprawozdań z realizacji świadczeń rodzinnych , w tym także w wersji elektronicznej.
-
Analizowanie wykorzystanych środków finansowych z zakresu świadczeń rodzinnych.
-
Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe.
-
Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń.
-
Prowadzenie bieżącej obsługi administracyjnej w sekcji świadczeń.
-
Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.
-
Bieżąca aktualizacja wiedzy, zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi czynności wykonywanych na stanowisku pracy.
-
Wykonywanie innych czynności wynikających z zakresu zleconych zadań.
-
Wnioskowanie, realizacja i monitoring projektów samorządowych z zakresu zadań jednostki.
-
Współpraca z organizacjami pozarządowymi, instytucjami w zakresie prowadzonych spraw przez jednostkę.
5. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego mają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922),
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
-
staż pracy: min. 2 lata, w tym minimum 6 miesięcy w administracji samorządowej
-
dyspozycyjność (Ze względu na potrzeby urzędu możliwa jest praca w godzinach nadliczbowych)
-
biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office,
6. Wymagania dodatkowe:
Znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych w szczególności z zakresu:
-
ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
-
ustawy o świadczeniach rodzinnych, w tym akty wykonawcze,
-
ustawy o ochronie danych osobowych,
-
ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
-
ustawy o samorządzie gminnym,
-
ustawy o pracownikach samorządowych,
-
umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
-
umiejętność organizacji pracy własnej,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
łatwość przekazywania informacji,
-
odporność na stres, kreatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, samodzielność i obowiązkowość, komunikatywność, wysoka kultura osobista,
-
umiejętność organizowania pracy własnej,
-
zorientowanie na efekty
7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
CV i list motywacyjny,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego mają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
-
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,oświadczenie o posiadaniu wiedzy, że te dane są do wglądu i można je uzupełniać i poprawiać.
8. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pokoju (budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych), brak windy, praca biurowa przy monitorze ekranowym. Oświetlenie stanowiska pracy światłem dziennym i sztucznym.
W miesiącu sierpniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pokoju, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wynosił 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pokoju.
z dopiskiem : dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. świadczeń rodzinnych.
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia:
27 września 2017 r. do godz. 1500.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pokoju po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm. ) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z póź.zm.).
Informacja o wynikach naboru
Opublikował: Joanna Ptaszek Data publikacji: 14-09-2017 23:15
Modyfikował: Joanna Ptaszek Data modyfikacji: 18-10-2017 23:39
46-034 Pokój
ul. Sienkiewicza 8
poniedziałek - piątek:
7.30 - 15.30
tel: 77 469-30-80
fax: 77 469-30-80 wew. 22