Nabór na wolne stanowisko urzędnicze- PODINSPEKTORA ds. zarządzania projektami samorządowymi W URZĘDZIE GMINY POKÓJ W REFERACIE PLANOWANIA I REALIZACJI STRATEGII GMINY
Pokój, 20.04.2017 r.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Pokój biorąc pod uwagę przeprowadzone postępowanie konkursowe wybrał kandydaturę pani A.Hadamik zam. w Pokoju. Kandydatka spełniła wszystkie oczekiwania wykazane w ogłoszeniu o naborze.
Pracodawca zamierza zawrzeć z ww. osobą umowę o pracę od 1.05.2017 r.
Barbara Zając
/-/
Wójt Gminy Pokój
Pokój, 20.04.2017 r.
W odpowiedzi na ogłoszenie z dnia 26.03.2017 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. zarządzania projektami samorządowymi wpłynęła 6.04.2017 r. jedna oferta od pani A. Hadamik zam. w Pokoju. Oferta spełniła wymogi formalne.
Zatwierdzam
Barbara Zając
/-/
Wójt Gminy Pokój
WÓJT GMINY POKÓJ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PODINSPEKTORA
ds. zarządzania projektami samorządowymi
W URZĘDZIE GMINY POKÓJ W REFERACIE PLANOWANIA I REALIZACJI STRATEGII GMINY
Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój
-
Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
posiadanie wykształcenia wyższego ekonomiczne
-
doświadczenie zawodowe w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych (środki UE, programy rządowe, granty, itp. ) minimum 4 wnioski, w tym: 3 ze źródeł unijnych,
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
umiejętność pracy z wykorzystaniem standardowych aplikacji biurowych, urządzeń oraz umiejętność korzystania z Internetu,
-
znajomość zagadnień z zakresu Unii Europejskiej, pozyskiwania i wykorzystywania środków z funduszy krajowych i zagranicznych,
-
znajomość sytuacji społeczno-gospodarczej gminy Pokój
-
znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego,
-
kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów, komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji, inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie, kultura osobista.
2. Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
-
prawo jazdy kat. B.
-
Do zgłoszenia dołącza się w oryginale lub kserokopii dokumenty potwierdzające kwalifikacje kandydata wymienione w pkt. 1 niniejszego ogłoszenia, stosowne pisemne oświadczenia wymienione w pkt. 1 niniejszego ogłoszenia (dostępne
w Urzędzie Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój lub na stronie internetowej – www.bip.gminapokoj.pl) oraz:
-
list motywacyjny,
-
curriculum vitae,
-
kopie posiadanych świadectw pracy,
-
kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
-
oryginał kwestionariusza osobowego (dostępny w Urzędzie Gminy Pokój ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój – www.bip.gminapokoj.pl),
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych (środki UE, programy rządowe, granty, itp. ) minimum 4 wnioski, w tym: 3 ze źródeł unijnych tj. kopie formularzy złożonych wniosków z informacjami dotyczącymi danych osoby wskazanej przez wnioskodawcę do kontaktu z donatorem, IZ.
-
Przedmiotem rozmowy kwalifikacyjnej, bądź testu, w toku których dokonywana jest ocena kandydatów, będą obowiązywały następujące zagadnienia:
-
znajomość zagadnień z zakresu Unii Europejskiej, pozyskiwania i wykorzystywania środków z funduszy krajowych i zagranicznych,
-
znajomość sytuacji społeczno-gospodarczej gminy Pokój
-
znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego,
-
znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
-
znajomość obsługi standardowych aplikacji biurowych, urządzeń oraz umiejętność korzystania z Internetu,
-
dodatkowo sprawdzane będą: kreatywność, praca w zespole, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów, komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji, inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie, kultura osobista.
-
Warunki pracy na danym stanowisku:
-
pełny wymiar czasu pracy,
-
miejsce pracy – Urząd Gminy Pokój ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój
-
praca w budynku i w terenie,
-
praca przy komputerze,
-
bezpieczne warunki pracy.
-
Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku pracy:
-
tworzenie i ewaluacja dokumentów strategicznych, w tym m.in. Strategii Rozwoju Gminy oraz jej aktualizowanie,
-
podejmowanie działań związanych z pozyskiwaniem, rozliczaniem środków z funduszy Unii Europejskiej oraz innych źródeł krajowych i zagranicznych,
-
inicjowanie i opracowywanie projektów mających pozytywny wpływ na rozwój gminy, ich realizacja oraz monitoring,
-
opracowywanie raportów, analiz i informacji zbiorowych o stanie i kierunkach rozwoju gminy.
-
prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych
-
współpraca ze sołectwami, stowarzyszeniami, przedsiębiorcami, instytucjami kultury i jednostkami organizacyjnymi gminy i innymi podmiotami w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych i ich prawidłowej realizacji.
-
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Pokój, sekretariat lub pocztą na adres: Urząd Gminy Pokój ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Planowania i Realizacji Strategii i Rozwoju Gminy” w terminie do 6 kwietnia 2017 r. do godz. 1530 (decyduje data wpływu do Urzędu).
-
Zgłoszenia niespełniające powyższych wymogów oraz złożone po upływie wyznaczonego terminu ich przyjmowania, nie będą rozpatrywane, a kandydaci nie wezmą udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.
-
Dokumenty aplikacyjne złożone na powyższy nabór można odebrać w pok. 11
po zakończeniu procedury naboru do 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru. -
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w miesiącu lutym wyniósł mniej niż 6 %.
/-/ Barbara Zając
Wójt Gminy Pokój
Data publikacji: 26-03-2017 22:30
Modyfikował(a): Joanna Ptaszek-Rekus
Data modyfikacji: 20-04-2017 22:32